3 Kasım 2010 Çarşamba

Bu sabah sana dair olan şeyler.. Aslında her sabah..

Söyleyecek çok sözüm varken ben sus demeyi seçiyorum, çünkü acıyorum bu dünyaya, bu haline.. Ne kadar uğraşırsa uğraşsın olamıyor.. Hayır zannettiğinden de kötü.. Olacak mı olacaklar bilemiyorum..
Söyleyecek çok sözüm varken ben onu seçmiyorum.. Kavgalarımdan, dövüşlerimden, vuruşlarımdan bahsediyorum.. Sahi, çok hırpalanıyorum ben..
Tüm bunları arasında kalp aşkla kavgayı da becerebilir mi dersin?? Ben sanmam, sansam yapardım.. Sanmaya ve yapmaya çalışıyorum.. Belki diyorum, hayatta bazı şeyler yolunda gitsin diye ondan vazgeçiyorum ve yoluna girmiyor hiç bir şey, bari o da girsin ve .. Bırak dağınık kalsın geriye kalmış sözcükler.. Söyleyemediğimiz ve yıllar sonra itiraf olarak karşımıza dikilen şeyler, hayır itiraf olarak bize diretilen sözcükler.. İstesem de konuşamıyorum artık..
Dahası, artık her şeyi dağıtmayı da beceremiyorum, haddimi aşıp da uzaklardan bağıramıyorum, hayata utangaçlığım ve de üşengeçliğim dünden, yarına hızla koşmak istiyorum, ama olmuyor, neden? Neden? 
Büyük bir boşluktan aşağı düşmüyorum da aslında, tutunmaya çalışıyorum ve ara ara düşüşler yaşıyorum, düşmeyi ister miydim?? Bilmiyorum, çünkü ben artık kendimi tanıyamıyorum.. Seni inkar ettiğim dönemlerdeki ben daha akıllı daha seçkindim.. Neden böyle oldu peki?? Seni sevdiğimi bilmek akıl alıyor, sen akıl alıyorsun.. Ya şimdi sonuna dek inkar etsem?? Olmayacak.. Ama ben yaşayamıyorum senle.. Bu beni öldürüyor, durup durup düşünüyorum "ya gelmezsen?" diye.. Şunu bil ki ben bu sorunun cevabını az çok biliyorum.. Gelmezsen, ben büyük bi çukurdan yukardaki cehennemi izleyeceğim, ona katılacağım ve güleceğim.. Kendimi de buna hazırlamaya çalışıyorum, sen uzaklaştıkça senden kaçmak zorlaşıyor, açıklamak zorlaşıyor kendime.. Sözcüklerinden anlam çıkarmak iğrenç.. Seni sensiz sevmek de öyle.. 
Ardından, sen yokken beni serbest bırakmıyorsun, hep seni düşünürken başkalarına odaklanamıyorum, onları seviyorum.. Bırak izin ver, gözünün önünde onlarla sevişeyim.. 
Aklımı toparlamak oldukça zor.. Sevmeye çalışmak.. Çabuk gel ne olur.. Ben dayanamıyorum.. Senden uzakta .. Olmuyor.. Ne dersen de, ne olursan ol.. Bi tren uzağımdan öteye gitme.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder